လက္ခ်မီး က်ေနာ့္ကိုစိတ္ေကာက္တဲ့ညက ေခြးေတြ သည္းသည္းမည္းမည္း အူပါသည္။
အမည္းေရာင္လက္ပ္ေတာ့ကိုဖြင့္ကာ ဂ်ီေတာ့ခ္ေပၚမွာ လိုက္ရွာေတာ့လည္း လက္ခ်မီးအရိပ္မည္းမည္းကိုမွ်မျမင္ရ။ ဖုန္း အမည္းေလးကိုထုတ္ဆက္ေတာ့လည္း ဆက္သြယ္မႈဧရိယာျပင္ပက မည္းနက္လွ်က္ရွိသည္။
စိတ္ေပါက္ေပါက္ျဖင့္ မည္းမည္းျမင္ရာကိုပဲ ကေလာ္တုတ္ေနလိုက္သည္။
ျပႆနာက လက္ခ်မီး အသားမည္းျခင္း မမည္းျခင္းႏွင့္ မဆိုင္ပါ။ လက္ခ်မီးသည္ အသားမည္းေသာ ဗမာတစ္ဦး ျဖစ္သည္။ သူသည္ မိန္းကေလးတစ္ဦးလည္းျဖစ္ပါသည္။
(၂)
Facebook ထဲက စာမ်က္ႏွာတစ္ခုေပၚမွာ ေခတ္ပ်က္သူေဌးႀကီးတစ္ဦးႏွင့္ ငယ္က်ဳိးငယ္နာေဖာ္ၾကသည့္ ညက လက္ခ်မီးက်ေနာ့္ထံ ဆက္သြယ္လာခဲ့သည္။ အေမးအျမန္းထူေသာ က်ေနာ္ႏွင့္ ဒိတ္ဒိတ္ၾကဲလက္ခ်မီးတို႔ အြန္လုိင္းကမၻာ ထဲမွာ စာသားမ်ားျဖင့္ ေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္ပစ္ေပါက္ ကုတ္ဖဲ့ရင္း စဆံုခဲ့ၾကသည္။
““ဘယ္သူလဲ။ ဘယ္ကလဲ။ အသက္ ဘယ္ေလာက္လဲ။ ဒီအေကာင့္ကို ဘယ္ကရတာလဲ။ ဘာလို႔ Invite လုပ္ တာလဲ။ ဘာအလုပ္လုပ္သလဲ။ ဘယ္မွာေနသလဲ။ အေဖအေမဘယ္သူလဲ။ မွတ္ပံုတင္ေျပာ။ မွန္မွန္မေျဖရင္ ခုခ်က္ခ်င္း Block လိုက္မယ္။ ဘာမွတ္ေနလဲ””
အဲဒီစကားတသီတတန္းႀကီးက လက္ခ်မီးဆီက မဟုတ္ပါ။ တစ္ခါတစ္ရံ ေယာက်္ားႀကီးတန္မဲ့ ကက္ကက္လန္ ေအာင္ ရန္ေတြ႕တတ္ေသာ အနံႀကီးကြင္းက်ယ္ အဘဥကၠာကိုကိုဟူသည့္ ငနဲသား က်ေနာ့္ဆီမွပီပီသသႀကီးကို ထြက္လာ တာျဖစ္ပါသည္။
စိတ္ေသးေသးကေလး ညစ္သြားပံုရေသာ လက္ခ်မီးကလည္း ရုတ္ခ်ည္းပင္ ထမီစြန္ေတာင္ဆြဲမတတ္ျဖင့္ ကြန္ပ်ဳ တာခလုတ္မ်ားကို တေျဖာင္းေျဖာင္းႏွိပ္၍ က်ေနာ့္ကို အဆက္မျပတ္ျပန္လည္တံု႔ျပန္ပါသည္။ ဘယ္မိန္းမကိုမွ အထင္မႀကီး ဘူးဟု ထိုတစ္ေန႔စာ အဓိဌာန္ျပဳထားေသာ က်ေနာ္က လက္ခ်မီးေျပာသမွ်ကို လားလားမွ် မနာေခ်။ ဒိန္ခ်ဥ္တစ္ငံုစုပ္လိုက္၊ ကြမ္းတစ္ယာ၀ါးလိုက္ျဖင့္ ရယ္ခ်င္ပက္လက္ကေလးပင္ ျဖစ္ေနလိုက္ေသး၏။
ေနာက္ေတာ့ လက္ခ်မီးႏွင့္ က်ေနာ္ “အိုကီ”သြားပါသည္။ က်ေနာ္ေရးဖူးေသာ အက္ေဆးတစ္ပုဒ္ထဲမွ ““တာ့တာ ျပရတာ သိပ္လြယ္တာပဲ”” ဟူသည့္ စကားလံုးကို ႏွစ္သက္မိေၾကာင္း၊ အဲဒီစကားလံုးကို အသံုးျပဳျပီး လက္ရွိရည္းစားကို “ျဖတ္” ပစ္လိုက္ေၾကာင္း လက္ခ်မီးက ေျပာပါသည္။ ဘယ္ေနရာ ျဖတ္ခံလိုက္ရမွန္းမသိေသာ သူမရည္းစားဆိုသူအား က်ေနာ္က သနားမိေနေသးသည္။
““တာ့တာျပရတာ သိပ္လြယ္တာပဲ”” ဟု ဗလံုးဗေထြးေရရြတ္ရင္း ထမီတိုတို၀တ္ကာ ကတ္ေၾကးႀကီး တစ္လက္ ျဖင့္ ဟန္ေရးျပေနသည့္ လက္ခ်မီးကိုျမင္ေယာင္ၾကည့္ရင္း “ခိြ..ခိြ”ဟု ရယ္လိုက္မိသည္။ တစ္ေယာက္တစ္ၿမိဳ႕နယ္စီ ကိုယ့္ ဘာသာ ရွိေနၾကတာျဖစ္၍ လက္ခ်မီးက မၾကားေခ်။
(၃)
လက္ခ်မီးကို ေယာက်္ား၊ မိန္းမ မကြဲျပားဘဲ အြန္လိုင္းေပၚေတြ႕တိုင္း ကေလာ္တုတ္ေနေသာေၾကာင့္ သူမသည္ မိန္းမသားတစ္ဦးျဖစ္ပါသည္ဟူ၍ သက္ေသသကၠရျပရန္အတြက္ က်ေနာ့္ဂ်ီေမးလ္ထဲကို လက္ခ်မီးက ဓာတ္ပံုသံုးပံုပို႔ လိုက္ ပါသည္။
ေမြးကတည္းက အိမ္မွေပးထားသည္ဆိုေသာ အမည္နာမ အကၡရာသံုးလံုးကိုလည္း သူမက ေရရြတ္ျပပါသည္။ အမည္နာမဆိုသည္မွ ပညတ္ခ်က္တစ္မ်ဳိးပင္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ပညတ္ဆိုသည့္ စကားလံုးကိုမုန္းေသာ က်ေနာ္က လံုးလံုး ၀၀ မွတ္မထားမိပါ။
ေသးေသးေကြးေကြးႏွင့္ နားရြက္လည္းကားသျဖင့္ ဟယ္ရီေပၚတာဇာတ္ကားထဲမွ မွင္စာကေလးႏွင့္ တူသည္ကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး “ေဒၚဘီ”ဟူ၍လည္းေကာင္း၊ ပါပီဟူ၍လည္းေကာင္း၊ ဟိတ္ေကာင္ဟူ၍လည္းေကာင္း၊ ငနာမဟူ၍ လည္း ေကာင္း၊ ဖက္လံုးမဟူ၍လည္းေကာင္း၊ မီးျခစ္မဟူ၍လည္းေကာင္း စိတ္ကူးထဲအဆင္ေျပသလို က်ေနာ္ေခၚေ၀ၚသည္ကို သူမကလည္း ကန္႔ကြက္ျခင္းမျပဳပါ။ လက္မွတ္ေရးထိုး၍ သမၼတႀကီးထံ အကူအညီေတာင္းျခင္းလည္းမျပဳပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ က်ေနာ္ကလည္း လွ်ာေပၚေတြ႕ရာေကာက္ေခၚလိုက္သည္ပဲ ျဖစ္သည္။
သူမကေတာ့ တစ္ခါတစ္ရံမွာ သူ႔ကိုယ္သူ နတ္သမီးမဟုတ္သည့္ လက္ခ်မီးဟု ေ၀ဖန္ေလ့ရွိပါသည္။ ထိုသို႔ျဖင့္ သူမ၏ အမည္မွာ က်ေနာ့္အတြက္ လက္ခ်မီးျဖစ္လာပါသည္။
(၄)
တစ္ေန႔ေသာအခါ…. လက္ခ်မီးႏွင့္က်ေနာ္ အြန္လိုင္းျပင္ပမွာ ရုတ္တရက္(သို႔မဟုတ္) ႀကိဳတင္ၾကံစည္မႈျဖင့္ ႏွစ္ဦးသေဘာတူ ေတြ႕ဆံုခဲ့ၾကသည္။ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္၊ ဂ်ပ္ဆင္ေရွ႕လမ္းမွ ေတာက္ဆတ္ဆတ္လမ္းေလွ်ာက္လာသည့္ ပိန္ပိန္ပါးပါး၊ အသားမဲမဲ၊ မ်က္ကြင္းညိဳျပဴး ေကာင္မေလးသည္ စကားေျပာဆိုရာတြင္လည္း အလြန္ဘုဂလန္႔က်က် လက္ ေပါက္ကပ္သူတစ္ဦးျဖစ္ေၾကာင္း ထိုေန႔မွာ က်ေနာ္ သိရွိလိုက္ရပါသည္။
က်ေနာ္ကလည္း က်ေနာ္ပါ။ ဘယ္ေကာင္မေလးႏွင့္ေတြ႕ေတြ႕ အင္လ်ားကန္ေပါင္ကို မေရာက္မျဖစ္ ေရာက္ တတ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ က်ေနာ့္မွာ ဟိုး…. ေရွးေရွး…. သိပ္မၾကာမီတုန္းကေပါ့… အစခ်ီသည့္ အင္းလ်ားကန္ ဇာတ္လမ္း ေတြအမ်ားႀကီးရွိေနတာ ျဖစ္သည္။ ေကာင္မေလးေတြ တစ္ဦးၿပီး တစ္ဦးေျပာင္းသြားေသာ္လည္း အင္းလ်ားကန္ေပါင္ ဇာတ္စင္ေပၚမွာ က်ေနာ္သာ တစ္ပင္တိုင္မင္းသားႀကီးျဖစ္ေနခဲ့သည္။ ထိုေန႔နံနက္က လက္ခ်မီးသည္ ပရီမီယာ သရီးအင္၀မ္း တစ္ခြက္ေသာက္ၿပီး မူးေနခဲ့သည္။
မ်က္ကပ္မွန္တပ္ထား၍ ေျပာင္လက္လက္ျပဴးက်ယ္က်ယ္ျဖစ္ေနသည့္ မ်က္စိႀကီးႏွစ္လံုးျဖင့္ ေစ့ေစ့ၾကည့္ရင္း က်ေနာ့္ကို “ရစ္”သည္။ တျဖည္းျဖည္းၾကည့္မရျဖစ္လာသျဖင့္ က်ေနာ္ သူမကို ရိုက္ပစ္လိုက္သည္။ ရိုက္တာေတာင္ ျဖတ္ ရိုက္ပစ္လိုက္တာျဖစ္ေသာေၾကာင့္ အိမ္အျပန္လမ္းမွာ က်ေနာ့္ကင္မရာထဲ လက္ခ်မီး၏ လိုင္စင္မက်တက်ဓာတ္ပံု ေျခာက္ ပံုပါလာခဲ့သည္။
မွတ္မွတ္ရရ…. ထိုေန႔က ျပည္လမ္းမေဘး ပလက္ေဖာင္းမွာ လက္ခ်မီးခလုတ္တိုက္ေလသည္။
(၅)
ထို႔သို႔ျဖင့္ က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ဦးသည္ ၅၂၈ ကိန္း ဂဏန္းကိုပင္ စားသံုးရင္း ဗိုက္၀ခဲ့ၾကပါသည္။
အလြန္တရာမွလည္း စကားမ်ားလွစြာေသာ လက္ခ်မီးကသာ ေတာင္ေတာင္အီအီေတြေလွ်ာက္ေျပာေနပါသည္။ အိမ္ကဂ်စ္ကားကိုယူေမာင္းၿပီး ေျမာင္းထဲက်သျဖင့္ ပယ္ပယ္နယ္နယ္အဆူခံရေၾကာင္း၊ အိမ္ကေခြးကေလး လမ္းေပၚထြက္ ၿပီး ကားတိုက္ေသသြားေၾကာင္း၊ အေဖက သူမကိုသိပ္ခ်စ္ၿပီး အေမက ၾကိမ္လံုးျဖင့္ေဆာ္သည့္အေၾကာင္း၊ သူမ၏ ရည္းစား က ေနာက္ရည္းစားထားသျဖင့္ “ျဖတ္”ပစ္လိုက္ေၾကာင္း၊ သူမနဲ႔ခ်စ္ၾကိဳက္ေနစဥ္ တျခားတစ္ေယာက္ႏွင့္ တြဲတာ လံုး၀ မၾကိဳက္သည့္အေၾကာင္း၊ ဒီတစ္ဘြဲ႕ရၿပီးရင္ ေနာက္တစ္ေက်ာင္းတက္ၿပီး ေနာက္တစ္ဘြဲ႕ယူဦးမည့္အေၾကာင္း၊ အနာဂတ္ ရည္မွန္းခ်က္မွာ ထမင္းဆိုင္ဖြင့္ရန္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေလာေလာဆယ္ ရည္းစားထားလိုစိတ္ လံုး၀မရွိေတာ့ေၾကာင္း၊ သူမမွာ ထမီအဆင္စံုေျမာက္ျမားစြာရွိေၾကာင္း စသျဖင့္ မရိုးႏိုင္ေအာင္ ေျပာတတ္သည္။
လက္ခ်မီးသည္ ရုပ္ခံမရွိပါက ဘုရားစူးမွင္စာကေလးႏွင့္တူမည္ျဖစ္ၿပီး သူမ စိတ္ေကာက္ေသာအခါတြင္လည္း ပါးစပ္မွ ပိက်ိ ပိက်ိဟု အသံထြက္ေလ့ရွိေလသည္။
““ေတာ္ၿပီ… အဘကို ပိက်ိတယ္… ဒါဘဲ””
ထိုသို႔ျဖင့္ လက္ခ်မီးထံမွာ က်ေနာ္ အျမဲပင္ “ပိက်ိ”ခံရေလ့ရွိပါသည္။
(၆)
က်ေနာ္ အိုဘားမားထက္ႏွင့္ ဘန္ကီမြန္းတို႔ထက္ အလုပ္မ်ားေနသည့္ တစ္ေန႔ခင္းမွာ လက္ခ်မီး က်ေနာ့္ဆီ ဖုန္း ေခၚပါသည္။
““ဟလို””
““အဘ…””
““ေဟ””
““အီး……………၀ါး……………. အီးဟီးဟီး…… ””
““အြမ္””
လက္ခ်မီးဖုန္းထဲမွာ ငိုေလသည္။ အသက္တျဖည္းျဖည္းၾကီးလာ၍လားမသိ။ ဖုန္းထဲမွ အသံေတြကို သိပ္မၾကားရ ျဖစ္ေနသည့္ က်ေနာ္က လက္ခ်မီးငိုသည္ကို မသိဘဲ က်ေနာ့္ကိုေလွာင္ရယ္ေနသည္ဟုထင္မွတ္ကာ ေအာ္ေငါက္ပစ္ လိုက္ဖို႔ ရုတ္တရက္ စဥ္းစားမိေသးသည္။ ေသခ်ာနားေထာင္ၾကည့္မွ တကယ္ငိုေနတာျဖစ္၍ ဘယ္နားမွာငိုေနသလဲ ေမးကာ တကၠစီငွား၍ အျမန္ေျပးသြားရသည္။ လက္ခ်မီးက ေန႔ခင္းေၾကာင္ေတာင္ႀကီး ရန္ကုန္စီးပြားေရးတကၠသိုလ္ ဂိတ္ ေပါက္၀မွာ လံုျခံဳေရးအဘိုးႀကီးႏွစ္ဦးၾကား အသံကုန္ဟစ္၍ ထိုင္ငုိေနျခင္းျဖစ္ေလသည္။
နီရဲမို႔အစ္ေသာ မ်က္လံုးျပဴးႀကီးမ်ားျဖင့္ ဂိတ္မွထြက္လာေသာ လက္ခ်မီးကို ကန္ေပါင္မွာ ေကာ္ဖီတိုက္ရင္း အနည္းငယ္ေခ်ာ့ရသည္။ ဒါေတာင္မွ အေခ်ာ့မတတ္သျဖင့္ သူမ ငိုတာကို ၀မ္းသာအားရျဖစ္ေနပါသည္ဟု စြပ္စြဲကာ ထပ္ငို မည္ၾကံသျဖင့္ မနည္းတားယူရေလသည္။ လက္ခ်မီးကလည္း လက္ခ်မီးပင္။ MBA ေက်ာင္းတက္ရန္ ေထာက္ခံစာသြားယူ သည္ကို ဌာနမွဴးဆရာမႀကီးက သူမ၏ အလံုးအထည္ႏွင့္ ရုပ္ခံကိုၾကည့္ကာ မျဖစ္ႏိုင္ဟု ေအာ္ေငါက္ေမာင္းထုတ္လိုက္ ေသာေၾကာင့္ ေက်ာင္းေပါက္၀မွာ ငုတ္တုတ္ထိုင္ငိုျပလာျခင္းျဖစ္သည္။
သိပ္ေတာ့မေခ်ာ့လိုက္ရပါ။ က်ေနာ့္ကိုငိုျပလည္း က်ေနာ္ကသနားမည္မဟုတ္သည္ကို သိေနေသာ လက္ခ်မီးက အငိုတိတ္ကာ ထံုးစံအတိုင္း ေတာင္ေတာင္အီအီေတြ ေလွ်ာက္ေျပာ၍ အိမ္ျပန္သြားပါသည္။
က်ေနာ့္မွာသာ…. ေမာလ်စြာျဖင့္……။
(၇)
တာရာမင္းေ၀၏ ““မိုးေခါင္လို႔တီးတဲ့ဗံုသံ””ကဗ်ာစာအုပ္ကို က်ေနာ့္ဆီက ငွားရမ္းဖူးသည့္ (က်ေနာ္ကလည္း မေပးခဲ့ေခ်) လက္ခ်မီးသည္ ““မီးေတာက္ရစ္သမ္””ကဗ်ာရွည္ႀကီးကိုလည္း တစ္ပုဒ္လံုးပင္ အံ့မခန္း အလြတ္ရသူျဖစ္ သည္။ စိတ္လိုလက္ရ ညခ်မ္းတစ္ခုမွာ သူမႏွင့္ က်ေနာ္ မီးေတာက္ရစ္သမ္ကဗ်ာကို တစ္ေယာက္တစ္ပိုဒ္ ရြတ္ဖတ္ခဲ့ ဖူးၾကသည္။ တစ္ခါတစ္ရံမွ က်ေရာက္ေလ့ရွိေသာ ေန႔သစ္မ်ားမွာ က်ေနာ္ႏွင့္လက္ခ်မီးတို႔ ရစ္သမ္က်က် စီးဆင္းခဲ့ၾက သည္။ ေမာင္ႏွင့္ႏွမ သံေယာဇဥ္သက္သက္ျဖင့္ ဆက္လက္ေရြ႕လ်ားခဲ့ၾကသည္။
တစ္ဦးတည္းျဖစ္ေနသည့္အခ်ိန္ႏွင့္ အခက္အခဲတစ္ခုၾကံဳသည့္အခ်ိန္ တိုက္ဆိုင္တိုင္း လက္ခ်မီးက က်ေနာ့္ဖုန္း ကို စိတ္လိုလက္ရေခၚဆိုေလ့ရွိပါသည္။ က်ေနာ္ ရာဇဌာနီ မင္းေနျပည္ေတာ္သို႔ (ေနပူေတာ္ဟုလည္း ဗန္းစကားအရ အမည္တြင္သည္) အလုပ္ကိစၥတစ္ခုျဖင့္ ေရာက္ရွိေနၿပီး လမ္းမထက္မွာ အူရားဖားယားျဖစ္ေနသည့္တစ္ေန႔က လက္ခ်မီး ၏ ဖုန္းေခၚသံမွာ အေလာသံုးဆယ္ႏိုင္လွပါသည္။
““အဘ… … လုပ္ပါဦး…. အီးဟီးဟီး…. ””
““ဟင္ … ဘာျဖစ္ရျပန္တာတုန္းဟ။ ခု ဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ””
““လိုင္းကားေပၚမွာ ””
““ဟင္… လိုင္းကားေပၚမွာ အာျဗဲၾကီးနဲ႔ ငိုရသလား””
““လိုင္းကားက ရဲစခန္းကို ေမာင္းေနတာ အဘရဲ႕… အီး..ဟီးဟီး ””
““အိရွ္””
ေသခ်ာေမးၾကည့္ေတာ့ လက္ခ်မီးစီးနင္းလိုက္ပါလာတဲ့ မထသလိုင္းကားႀကီးေပၚမွာ ခါးပိုက္ႏႈိက္ခံရမႈတစ္ခု ျဖစ္ ပြားသည့္ အတြက္ ရဲစခန္းသု႔ိ ဦးတည္ေမာင္းႏွင္ ေနၾကျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
““ဘာမွမျဖစ္ပါဘူးကြာ… တိတ္တိတ္။ မငိုနဲ႔။ ရဲစခန္းေရာက္ရင္ ရုပ္တည္ႀကီးနဲ႔သာေန။ လာစစ္ရင္ေသခ်ာဖြက္ ထား””
““၀ါး……… သမီးကခါးပိုက္ႏႈိက္မွ မဟုတ္တာ။ အဘက သမီးကို သူခိုးရိုးေနတယ္… ေတာ္ဘီ။ ဘာမွအားကိုး မရဘူး။ ရဲေတြေရွ႕ေရာက္မွ အားရပါးရထပ္ငိုျပဦးမယ္… ဟင့္””
ရယ္ခ်င္စိတ္ျဖင့္ ဖုန္းခ်လိုက္ေသာ္လည္း တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္က သနားမိေနသည္။ ေသးေသးေကြးေကြးနဲ႔ လိုင္းကားလည္း ေသခ်ာစီးတတ္တာမဟုတ္တဲ့ လက္ခ်မီးကုိ စိုးရိမ္စိတ္ေၾကာင့္ အလုပ္ကမေျဖာင့္။ ထို႔ေၾကာင့္ ယင္းေန႔က က်ေနာ့္အလုပ္ေတြေကြးေကာက္ကုန္သည္။ သံေယာဇဥ္တစ္ခုသာ ေျဖာင့္တန္းလွ်က္ရွိေလ၏။
(၈)
သြားၾကားထိုးတံငါးေခ်ာင္းႏွင့္တူလွစြာေသာ လက္ခ်မီး၏ လက္ေခ်ာင္းေသးေသးသြယ္သြယ္ေလးမ်ားကို ေနပူရွိန္ အလြန္ျပင္းထန္သည့္ ရန္ကုန္ေန႔လည္ခင္းတစ္ခုမွာ က်ေနာ္ ဆုပ္ကိုင္ခဲ့ဖူးသည္။ လက္ခ်မီးက ““ေဟ့”” ဟု တစ္ခြန္း ေအာ္ ၿပီးေနာက္ တစ္ဖက္သို႔လွည့္ေနခဲ့သည္။ ညီမေလးရယ္….. ။ ရင္ထဲမွ လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲႏွင့္ ညီမေလးဟု ပထမဆံုး ၾကိတ္ ေခၚမိသည္ကို လက္ခ်မီးမၾကားခဲ့ပါ။ လက္ခ်မီး ႏွင့္ က်ေနာ့္အေပၚ ၅၂၈ ေမတၱာတံတိုင္းခတ္၍ ခိုင္ျမဲေစခဲ့သည့္ သက္ျပင္းပူမ်ားကို ေနာက္ဆံုးအႀကိမ္မႈတ္ထုတ္လိုက္ၿပီး သည့္ေနာက္မွာ လမ္းမေပၚေငးေမာေနေသာ လက္ခ်မီး၏ မ်က္ႏွာႏုႏုညိဳညိဳေလးကို ျဖဴျဖဴစင္စင္ ၾကည့္မိသည္။
သူမအေၾကာင္းကုိ အက္ေဆးတစ္ပုဒ္ေရးေနတယ္လို႔ ေျပာတဲ့အခါ လက္ခ်မီးျပံဳးပါသည္။ ဘယ္လိုဇာတ္သိမ္း လိုက္ရင္ေကာင္းမလဲဟု က်ေနာ္က အၾကံထပ္ေတာင္းလိုက္ေတာ့ ““ကိုးရီးယားကားေတြလိုပဲ လုပ္လိုက္ေပါ့”” ဟု ရယ္ ေမာရင္း ျပန္ေျဖသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ သူမအေၾကာင္းကို စာဖြဲ႕ထားေသာ က်ေနာ့္အက္ေဆး၏ ေနာက္ဆံုးစာေၾကာင္းမွာ ““ဆက္ရန္ရွိေသး သည္””ဟူ၍သာ ျဖစ္လာခဲ့ပါသည္။
တကယ္တမ္း ဆက္ရန္ ရွိမရွိကိုေတာ့ က်ေနာ္ မသိခဲ့ပါ။ လက္ခ်မီးလည္းမသိခဲ့ပါ။
က်ေနာ့္ဖုန္းထဲကို လွ်ပ္တျပက္တိုး၀င္လာမည့္ ငိုသံတျဗဲျဗဲကိုေတာ့ ၾကားေယာင္ေနမိပါေသးသည္။
(၉)
““သံေယာဇဥ္ဆိုတာ….
အေရာ၀င္လို႔မေကာင္းတဲ့ ေခြးကေလးပါပဲ””
(မီးေတာက္ရစ္သမ္ – တာရာမင္းေ၀)
(နိဂံုး)
လက္ခ်မီး ဖုန္းမဆက္သည့္ ညမွစ၍ ေနာင္ညမ်ားစြာတိုင္ က်ေနာ္တို႔လမ္းထဲမွာ ေခြးေတြ သည္းသည္းမည္းမည္း အူေနဆဲပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ။
ဥကၠာကိုကို
၂၅.၅.၂၀၁၂ (သန္းေခါင္ယံအလြန္ ၁ နာရီခြဲတိတိ)